Είσαι μαθητής/μαθήτρια ΛΥΚΕΙΟΥ?
3 Βηματα για να Πετυχεις:
Βήμα 1: ΜΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ για το αν θα δώσεις Πανελλήνιες ή αν θα κάνεις φροντιστήριο ΠΡΙΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ για το Lyceum Foundation, το πρόγραμμα του NETWORK παράλληλα με το Λύκειο που αντικαθιστά τις Πανελλήνιες και το φροντιστήριο. Είναι η κατάλληλη στιγμή να επιλέξεις.
Βήμα 2: ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ από το NETWORK (είτε από τον Εκπαιδευτικό μας Σύμβουλο είτε online από την ιστοσελίδα μας) για τις Σπουδές στο Εξωτερικό (Μ. Βρετανία, Ολλανδία και υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες), για το πως μπορείς να πετύχεις την Εισαγωγή σου σε ένα κορυφαίο Πανεπιστήμιο, καθώς και για το πως η αξία των Πτυχίων αυτών θα σου εξασφαλίσει άμεσο ξεκίνημα εργασίας και σταδιοδρομίας.
Βήμα 3: ΣΤΕΙΛΕ το παρακάτω link στους γονείς σου για να ενημερωθούν κι εκείνοι
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ
( Για την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ κάντε κλικ εδώ )
Εάν έχετε τελειώσει το Λύκειο κάντε κλικ εδώ
Το NETWORK Lyceum Foundation είναι ένα πλήρες πρόγραμμα Προετοιμασίας και Εισαγωγής Σπουδαστών στο Α’ Έτος για τα Κρατικά Πανεπιστήμια στη Μ. Βρετανία (Αγγλία-Ουαλία-Σκωτία), , στην Ολλανδία, στην Ιρλανδία, στη Σουηδία, στη Δανία και σε όλα τα Αγγλόφωνα Πανεπιστημιακά Προγράμματα Bachelor σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες
Το NETWORK Lyceum Foundation λειτουργεί παράλληλα με τα μαθήματα του Λυκείου και αντικαθιστά τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, καθώς και όλα τα σχετικά μαθήματα φροντιστηρίου ή ιδιαίτερα.
Μόλις οι υποψήφιοι ολοκληρώσουν το NETWORK Lyceum Foundation Εισάγονται κατευθείαν στο Α’ Έτος Σπουδών του Πανεπιστημίου της Επιλογής τους και στην Ειδικότητα της Επιλογής τους.
Για τη Μ. Βρετανία εισάγονται ΜΟΝΟ ε τον βαθμό που θα έχουν συγκεντρώσει στο Foundation, ΧΩΡΙΣ να μετράει ο βαθμός του Απολυτηρίου τους.
Για την Ολλανδία και τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες χρειάζεται και βαθμός του Απολυτηρίου από 15/20 και πάνω. (σε κάποια Πανεπιστήμια χρειάζεται βαθμός 16 ή 17).
Με το NETWORK Lyceum Foundation οι υποψήφιοι εξασφαλίζουν την Εισαγωγή τους σε Πανεπιστήμιο του Εξωτερικού, τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, αμέσως μετά το Απολυτήριό τους, κερδίζοντας ένα έτος.
Σε ποιους Απευθύνεται:
- σε μαθητές της
Α’ Λυκείου που ήδη έχουν αποφασίσει να σπουδάσουν στη Μ. Βρετανία και θέλουν να αντικαταστήσουν τις Πανελλήνιες εξετάσεις με το Foundation, παρακολουθώντας τα μαθήματα του Foundation παράλληλα και με τις τρεις τελευταίες τάξεις του Λυκείου, χωρίς να χρειάζονται τις Πανελλήνιες ή το βαθμό Απολυτηρίου.
- σε μαθητές που θα ξεκινήσουν τη
Β’ Λυκείου και θέλουν να παρακολουθήσουν το Foundation course παράλληλα και με τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, χωρίς να χρειάζονται τις Πανελλήνιες ή το βαθμό Απολυτηρίου.
- σε μαθητές που θα ξεκινήσουν τη
Γ’ Λυκείου και δεν θέλουν να ξεκινήσουν ή να συνεχίσουν την προετοιμασία φροντιστηρίου για τις Πανελλήνιες, αλλά επιλέγουν να παρακολουθήσουν το Foundation course παράλληλα με την Γ’ Λυκείου.
- Προετοιμασία Για ΜΑΘΗΤΕΣ Α’, Β' & Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ (3 έτη part-time)
-
Προετοιμασία Για ΜΑΘΗΤΕΣ Β' & Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ (2 έτη part-time)
-
Προετοιμασία Για ΜΑΘΗΤΕΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ (1 έτος full-time)
1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τριετές Παράλληλα με την Α’, Β΄& Γ’ Λυκείου (part-time 2 lessons per week for 3 years)
- Part-time: ολοκληρώνεται σε 3 Ακαδημαϊκά έτη. Εισαγωγή τον Σεπτέμβριο μετά την Αποφοίτηση από το Λύκειο.
- Διάρκεια: 3 έτη διδασκαλίας, διάρκειας 23 εβδομάδων κάθε έτος, με μαθήματα 2 φορές την εβδομάδα από Οκτώβριο μέχρι Μάιο.
- Ωράριο: Τα απογευματινά μαθήματα γίνονται Δευτέρα,Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη ή Παρασκευή κατά τις ώρες: 16:00-18:30 ή 18:30-21:00 και το Σάββατο: 11:00-16:00 ή 12:00-17:00
2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Διετές Παράλληλα με τη Β΄& Γ’ Λυκείου (part-time 3 lessons per week for 2 years)
- Part-time: ολοκληρώνεται σε 2 Ακαδημαϊκά έτη. Εισαγωγή τον Σεπτέμβριο μετά την Αποφοίτηση από το Λύκειο.
- Διάρκεια: 2 έτη διδασκαλίας, διάρκειας 23 εβδομάδων κάθε έτος, με μαθήματα 3 φορές την εβδομάδα από Οκτώβριο μέχρι Μάιο.
- Ωράριο: 2 έτη διδασκαλίας, διάρκειας 23 εβδομάδων κάθε έτος, με μαθήματα 3 φορές την εβδομάδα. Τα απογευματινά μαθήματα γίνονται Δευτέρα,Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη ή Παρασκευή κατά τις ώρες: 16:00-18:30 ή 18:30-21:00 και το Σάββατο: 11:00-16:00 ή 12:00-17:00.
3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Μονοετές Παράλληλα με τη Γ’ Λυκείου (full-time, 2 Options: A=Winter only, B=Winter+Summer)
Option A
- Full-time: ολοκληρώνεται σε 1 Ακαδημαϊκό έτoς. Εισαγωγή τον Σεπτέμβριο μετά την Αποφοίτηση από το Λύκειο.
- Διάρκεια: 1 έτoς διδασκαλίας, διάρκειας 23 εβδομάδων, με μαθήματα 5 φορές την εβδομάδα από Οκτώβριο μέχρι Μάιο.
- Ωράριο: Τα απογευματινά μαθήματα γίνονται Δευτέρα,Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη ή Παρασκευή κατά τις ώρες: 16:00-18:30 ή 18:30-21:00 και το Σάββατο: 11:00-16:00 ή 12:00-17:00
Option B
- Full-time: ολοκληρώνεται σε 1 Ακαδημαϊκό έτος, σε δύο φάσεις:
- Διάρκεια - Ωράριο:
- Winter Phase (1): διάρκεια 23 εβδομάδες από Οκτώβριο μέχρι Μάιο, με μαθήματα 3 φορές την εβδομάδα: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη ή Παρασκευή κατά τις ώρες: 16:00-18:30 και το Σάββατο: 11:00-16:00 ή 12:00-17:00.
- Summer Phase (2): 6 εβδομάδες πρωινά μαθήματα (ως επέκταση του σχολικού έτους) από 15-20 Ιουνίου έως τελος Ιουλίου, καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30-15:30 ή 12:30-18:30
Σημείωση:
όσοι σπουδαστές το προτιμούν, μπορούν να παρακολουθήσουν τη Summer Phase (2) του Lyceum Foundation το καλοκαίρι μεταξύ Β’ και Γ’ Λυκείου (ελευθερώνοντας το καλοκαίρι αμέσως μετά την αποφοίτησή τους από το Λύκειο).
Τι περιλαμβάνει ένα πλήρες NETWORK Lyceum Foundation
Μαθήματα (6 modules): 1. Βελτίωση Αγγλικής Γλώσσας, Προετοιμασία IELTS , Study Skills, Presentation & Debate Skills, 2. Computing, 3. Μάθημα Κατεύθυνσης Α, 4. Μάθημα Κατεύθυνσης Β, 5. Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής, 6. Research Project
Πιο κάτω στη σελίδα δείτε ποια μαθήματα (Foundation modules) αντιστοιχούν σε ποιους Τομείς Κατεύθυνσης (Streams) και Ειδικότητες Πανεπιστημιακών σπουδών, καθώς και το περιεχόμενο κάθε Foundation module.
Συστατικά της Βαθμολογίας στο Foundation: 50% Συμμετοχή+Εργασίες=Projects, 50% Final Exams =Τελικές Εξετάσεις
Κριτήρια Εισαγωγής στο Α’ Έτος Σπουδών:
1. H Βαθμολογία στο Foundation ακολουθεί την κλίμακα: Α*=80%, Α=70%, Β=60%, C=50%, Pass=40%
2. Πολλά Πανεπιστήμια ζητούν και το IELTS, ενώ αρκετά Πανεπιστήμια αρκούνται στον βαθμό English του NETWORK Foundation (από 65% και πάνω).
3. Όταν ζητηθεί και το IELTS, η βαθμολογία κυμαίνεται από 5.5 ως 7 στα 9. Η προετοιμασία για το IELTS συμπεριλαμβάνεται στο μάθημα English του Foundation.
Πίνακας των Δημοσίων Βρετανικών Πανεπιστημίων που έχουν προσφέρει θέσεις στους μαθητές του NETWORK Lyceum Foundation για Εισαγωγή στο Α’ Έτος σπουδών τους το Σεπτέμβριο αμέσως μετά το Λύκειο και με την επιτυχή ολοκλήρωση του Foundation Course.
(Σημ. τα Πανεπιστήμια που συμπεριλαμβάνονται στον πίνακα είναι αυτά που έχουν επιλέξει τα τελευταία έτη οι σπουδαστές των Lyceum Foundation και τους έχει προσφερθεί Θέση - η απουσία κάποιου από τα υπόλοιπα ιδρύματα της Μ. Βρετανίας, δε σημαίνει ότι αυτό το Πανεπιστήμιο δεν θα προσφέρει Θέση εάν κάποιος σπουδαστής το αιτηθεί).
|
|
|
|
|
ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ NETWORK |
|
|
|
|
|
Για ποιες Ειδικότητες Πανεπιστημιακών Σπουδών προετοιμάζει κάθε Stream του NETWORK Foundation
ENGINEERING Stream
Electrical, Electronics, Mechanical, Civil, Marine, Automotive, Aeronautics, Chemical, Naval, Medical Electronics, Audio, Industrial, Manufacturing, Satellite & Mobile, Telecommunications, Mathematics, Physics, etc. |
COMPUTING Stream
Computer Science, Software Engineering, Computer Engineering, Games Development, Computer Graphics, Information Technology, Internet Technology, Computer Networks, etc. |
ECON-BUSINESS Stream
Business, Management, Administration, International Business, Economics, Business Economics, Marketing, Finance, Accounting, Banking, Hotel, Tourism, Maritime, Shipping, Advertising, Public Relations, E-Business, Social Media, Fashion Marketing, Media,etc. |
BIO-CHEM Stream
Pharmacy, Biology, Molecular, Genetics, Biomedical, Biochemistry, Biotechnology, Chemistry, Forensic, Sport Science, Physical Education, Agriculture, Environmental, etc. |
LAW - HUMANITIES - CLASSICAL Stream
Law, Criminology, Psychology, Sociology, Politics, International Relations, English Language, Literature,Archaeology, History, Philosophy, Cultural Studies, Journalism, European, Anthropology, Speech Therapy, etc. |
ARTS Stream
Architecture, Interior Design, Fine Arts, Graphic Design, Product Design, Games Design, Fashion Design, Landscape, Fashion Design, Film, Photography, Multimedia, Music, Dance, Drama, Theatre, History of Art, etc. |
(ακολουθεί ο πίνακας με τα μαθήματα σε κάθε stream)
|
|
|
|
|
ENGINEERING |
COMPUTING |
ECON-BUSINESS |
BIO-CHEM |
ENGLISH (ACAD. +IELTS), DEBATE, STUDY SKILLS |
ENGLISH (ACAD. +IELTS), DEBATE, STUDY SKILLS |
ENGLISH (ACAD. +IELTS), DEBATE, STUDY SKILLS |
ENGLISH (ACAD. +IELTS), DEBATE, STUDY SKILLS |
Computing Science(6) |
Computing Science(6) |
Computing Science(6) |
Computing Science(6) |
Mathematics & Statistics
(for Engineers) |
Mathematics & Statistics
(for Engineers) |
Mathematics & Statistics
(forScientists) |
Biology |
Physics |
Physics |
Economics Business Topics |
Chemistry |
|
|
|
Chemistry (2) |
COMMUNICATION, MEDIA & INTERNATIONAL POLITICS |
COMMUNICATION, MEDIA & INTERNATIONAL POLITICS |
PhysicsPhysics |
Economics with Business Topics |
Economics with Business Topics |
Sociology |
Statistics (for Science) |
Design (3) |
Psychology |
Psychology |
Psychology |
|
Law |
Law |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CLASSICAL |
LAW |
ARTS |
HUMANITIES |
ENGLISH (ACAD. +IELTS), DEBATE, STUDY SKILLS |
ENGLISH (ACAD. +IELTS), DEBATE, STUDY SKILLS |
ENGLISH (ACAD. +IELTS), DEBATE, STUDY SKILLS |
ENGLISH (ACAD. +IELTS), DEBATE, STUDY SKILLS |
Computing Science(6) |
Computing Science(6) |
Computing Science(6) |
Computing Science(6) |
History with History of Art |
Psychology |
History of Art |
Psychology |
English Literature (4) |
Law |
Design (3) |
Statistics (for Science) |
|
|
|
COMMUNICATION, MEDIA & INTERNATIONAL POLITICS |
COMMUNICATION, MEDIA & INTERNATIONAL POLITICS |
COMMUNICATION, MEDIA & INTERNATIONAL POLITICS |
COMMUNICATION, MEDIA & INTERNATIONAL POLITICS |
Sociology |
Sociology |
Mathematics (for Science) |
Sociology |
Chemistry |
Economics with
Business Topics |
English Literature (4) |
English Literature (4) |
Psychology |
History
with History of Art |
Psychology |
History with History of Art |
|
- Τον πρώτο μήνα του Foundation διδάσκονται εντατικά και είναι υποχρεωτικά τα μαθήματα English, Study Skills και Computer Use.
- Μάθημα υποχρεωτικό για Χημικούς Μηχανικούς.
- Το μάθημα αυτό συμπεριλαμβάνει μία σειρά από τεχνικές σχεδίου και οδηγεί στη δημιουργία Φακέλου (Portfolio).
- Μάθημα υποχρεωτικό για όσους θα σπουδάσουν ειδικότητες της Φιλολογίας, Λογοτεχνίας και Λογοθεραπείας.
- Κάθε μαθητής, για να ολοκληρώσει ένα πλήρες Foundation Programme πρέπει να εγγραφεί κατά το ελάχιστο σε 4 μαθήματα.
- Στα πλαίσια του μαθήματος Computing διδάσκεται εξ' ολοκλήρου η ύλη του ECDL Core(δυνατότητα απόκτησης του αντίστοιχου πτυχίου)
|
NETWORK Foundation Modules – Content Overview (Περιγραφή του περιεχομένου κάθε μαθήματος)
ENGLISH (ACADEMIC+IELTS): The focus of this subject is twofold: 1) to bolster the students’ general knowledge of English and 2) to ensure that students will develop the necessary skills to sit for and pass the IELTS test successfully. The course focuses on the following:
Thorough IELTS preparation - Essays and reports - Techniques for fast and efficient reading - Writing styles and techniques - Research methods and procedures - Pronunciation & intonation - Independent study projects - Preparing reports and assignments - Time management and work organisation - Debate presentation techniques Vocabulary building - Insight into British culture & way of life
STUDY SKILLS: Study Skills is a subject designed to help students practise their already acquired skills in studying, and add to them. During the year they will learn how to make efficient presentations, write summaries, essay reports etc. They will also be given tips on how to manage their time more efficiently, take notes during lectures and be able to reference in an appropriate way (Harvard Referencing System). An extra feature of this module is to make the transition from Greek schools to British Universities easier, by being given information on the UK marking system, way of life and culture. Students are given presentations on how to open a bank account, how to apply for accommodation and loans, but also on how to use a debit card, their student card and how to issue the relevant bus, rail or coach monthly card.
DEBATE: The purpose of this component is to familiarise students with various debating techniques, which will prove invaluable in a university setting. Students are divided into groups and prepare a debate topic of their choice. They are then invited to attend the dEbate which takes place in a formal setting outside the school premises, with a judging panel and guests. The debate experience teaches the students the importance of team work, discipline and coordination.
|
ECONOMICS: This is an introductory course which sets out to inform the student about the economicenvironment within which business enterprises operate, as well as to give the student insight into some of the methods and instruments which governments use to influence the economic environment. The student should learn to see Economics as an analytical technique, which leads to an understanding of the production and consumption side of the market, and monetary authorities. Stress will be placed on introducing the student to the key conceptual tools used by economists, leading to such issues as price controls, monopoly and unemployment.
The course is divided into two units: Microeconomics and Macroeconomics. The former introduces the students to key microeconomic issues, such as scarcity and choice, demand and supply, free markets and price controls, as well the laws governing the different market structure. The latter focuses on teaching macroeconomic concepts such as measurement of economic activity and national income, the role of the government in the economy as a whole, as well as the nature of money and its supply and how this influences interest rates and inflation.
BUSINESS: This course will review and expand the students’ understanding of key concepts in contemporary business and management issues. Using a case study method will enable students to solve real world business problems by integrating the use of key concepts and tools of analysis, from these core courses. In addition, it will provide them with an appreciation for how these business disciplines work together in a business environment.
The course is also designed to develop critical skills that students will need to succeed in their academic studies in the UK. These skills include, building and working in teams, making effective oral presentations, and thinking critically, strategically, and ethically in solving business problems. |
Descriptive Statistics
(mean, median, mode, variance, standard deviation, graphs)
- Probabilities (experimental probability, sample space, theoretical probability, compound events, treediagrams, sets and Venn diagrams, laws of probability, Bayes' theorem).
- Statistical Distributions ( discrete random variables, expectation, binomial distribution, Poisson distribution, normal distribution)
The course includes an individual project on descriptive statistics and a group project (questionnaire design, interviews, data entry, data analysis, presentation of results). |
The aim of this course is to prepare students on the mathematics they will need in order to enter a math oriented undergraduate program at university level.
The course covers the following topics:
Algebra (linear, quadratic, exponential and logarithmic functions)
Coordinate Geometry (Cartesian and Polar)
Trigonometry (functions, equations, identities, transformations and graphing)
Calculus (differentiation, integration, areas and volumes of revolution)
Series and Progressions (arithmetic, geometric, etc.)
Complex numbers
Vectors (basic concepts, equation of a line, scalar product, equation of a plane) |
This course aims to present a variety of genres, indicative of the artistic movements of their era, in relation to their historical and cultural parameters.
Introductory lectures will include references to the timeline of the birth of the novel/poem as well as excerpts from 18th-century prose. The remaining syllabus will include a 19th-century novel, representative of realism, as well as short stories (or a novel) from the 20th-century by various authors and poets.
The course takes the form of a seminar implemented by class dialogue through which the students will develop their ability to analyze critically and evaluate texts through the acquisition and use of the proper theoretical tools and methodology. |
Introducing Psychology: Scope of Psychology - Perspectives in Psychology:
Historical Background, Psychodynamic Perspective, Behaviouristic Perspective, Humanistic Perspective - Research Methods of Psychology: What are some basic research methods, issues & controversies in psychology? - Psychological Development I: Cognitive Development: What is the relative influence of nature and nurture?
How does cognitive development proceed? Stages of development - Biological Bases of Behaviour:
Properties of neurons, Central role of the brain, Neurotransmitters, Basic terms of the limbic system, Autonomic Nervous System, Endocrine System -States of Consciousness: Sleep, Drugs - Sensation & Perception |
The aim of this course is to prepare students on the mathematics they will need in order to enter a non-math oriented undergraduate program at university level.
The course covers the following topics:
Basic Algebra
(linear, quadratic, exponential and logarithmic functions).
Graphing of simple functions
Calculus
(basic differentiation and integration) |
Foundation Chemistry is equivalent to A level and is based on a syllabus specifically designed to promote thorough practice in all the essential concepts of Inorganic and Organic Chemistry demanded for Medical and Pharmaceutical schools. Atomic structure, periodicity, chemical reactions, kinetics, equilibria, thermochemistry, acids and bases, properties of organic molecules, bonding, and industrial applications of chemistry are some of the aspects. In addition, students have the opportunity to delve deeper in more modern techniques such as NMR. |
This class instructs students on all the basic aspects of computing required in order for them to be able to handle a computer with ease. The syllabus is compatible with the ECDL Modules and covers the following: Theory, Windows, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access, Internet (Emails via Outlook and Web Browsing).
Emphasis is placed on formulating presentations either on Word, or PowerPoint, and the students familiarize themselves with every detail regarding this in particular since it will be of benefit to them during their studies in the UK. At the end of each module, each student will have acquired the requisite skills to sit the ECDL exams, thus acquiring a Certificate of computer knowledge recognized all over Europe. |
The aim of this course is to prepare students on the physics they will need in order to enter a physics oriented undergraduate program at university level
Mechanics Section: Concepts of Kinematics, Forces (Newton's Laws, Gravitation), Principles of conservation of energy and momentum.
Motion in one and two dimensions (Linear motion, Projectiles, Rotation, Simple Harmonic Motion)
Electricity Section: Fields, Forces, Circuits (Resistances, Capacitors), DC and AC current.
Magnetism: Fields and Forces, motion of charged particles in EM fields. |
This class is targeted towards Computer Science or Engineering students. This module covers the fundamentals of computer programming.
The course is designed for students with no programming experience and covers all the different means of representing an algorithm, as well as all the possible ways to solve a complex problem using programming.
The basic programming languages covered during this module are C++ and Java. At the end of this course all students will be able to write simple and complex computer programs. |
A wide range of concepts are taught during the Foundation course. The syllabus contains advanced concepts of Cell Biology, Genetics, Human biology, Molecular Biology, Taxonomy, Ecology, and Evolution, as well as concepts of Biomedical applications and other. Students familiarize themselves with a wide range of academic applications and the field of research. The syllabus is designed to enhance self-dependence and thorough knowledge, both instrumental in the successful preparation for studies in Life Sciences, mainly Biomedical, Medical, and Pharmaceutical schools. |
This module is intended to provide a basic understanding of law in those areas, most likely to be of benefit to students.
It is designed to give students a practical understanding of the legal environment and to ensure that they will recognise when a legal requirement exists and to which area of law that requirement belongs.
The module takes the form of one three-hour lecture per week. Lectures will provide the structure which will be supplemented by involvement in activities and case studies.
The students will be encouraged to work on specific coursework.
Upon completion of this module, the student will be aware of his/her obligations/liabilities;
be aware of his/her responsibilities; be able to recognise when there is a legal requirement to be met.
|
HISTORY: The main objective of the course is to provide a general background on Ancient History (Greek & Roman - especially on Julius Caesar) as well as on Greek and Roman Art during the periods under study. Key points of Greek History include the origin of the Greeks, Mycenaean Civilization, Sparta, the Athenian Empire and Pericles’ Imperialism. The Roman History component deals predominantly with Julius Caesar and the Punic Wars.
HISTORY OF ART: Greek Art: Exploring the areas of experimentation and innovation in Painting, Figure Sculpture, and Greek Temple-Architecture. Roman Art: Exploring the areas of the Greco-Roman style of sculpture, Portrait Sculpture, Architecture, The Building of Rome, The use of Greek themes and imagery in Wall Painting, Floor Mosaics, and Commemorative Monuments. |
The subject matter of this course deals broadly with the individual in society and the impact of society on the individual. More specifically, areas to be covered include the definition of sociology, culture, the socialization process and deviance. Other areas include sexuality & society, class structure, ethnicity, social institutions, religion, economic order and urbanization. Students can also expect to gain insight into population, medicine, health and aging. This elective is highly recommended for students who would like to enter the teaching profession, and those who will be working with people.
|
COMMUNICATION & MEDIA: The aim of this course is to help students understand the process of producing and distributing messages through mass communication, the profound role mass media play in society and how mass media industries have been changing during the past fifteen years. Key issues covered in class include: The primary activities of mass media, government regulation of and financial support to mass media industries, audience segmentation, new media technologies compared to traditional media, the interconnection of mass media industries and the global role of mass media as they operate today. The teaching of the material is enriched with related videos and in-class discussions. Students are required to submit an assignment on a related topic in which they are to include major concepts covered in class during the academic year.
INTERNATIONAL POLITICS: Ancient and Mediaeval Western Political Thought
Plato: Ideal State, Justice, Education, Communism - Aristotle: Aristotle’s method, Teleology, Notion of State, Justice, Slavery and Revolution - Cicero: Natural Law, State - Introduction to Medieval Thought: Theory of Two Swords - Thomas Aquinas: Theory of Knowledge and Law -Thomas Aquinas: Theory of Knowledge and Law
Comparative Politics: Concepts and Models - Comparative Politics: Meaning, nature and scope - Approaches to the study of Comparative Politics: Behavioural, System, Structural-Functional and Marxist approach - Bases of classification of political systems: models of political system: Traditional, modern, liberal- democratic, authoritarian and populist -Political Ideology: Meaning and characteristics, debate on the decline of ideology - Political Culture: Concepts, determinants and types, contemporary trends, political culture and development |
- Τον πρώτο μήνα του Foundation διδάσκονται εντατικά και είναι υποχρεωτικά τα μαθήματα English, Study Skills και Computer Use.
- Μάθημα υποχρεωτικό για Χημικούς Μηχανικούς.
- Το μάθημα αυτό συμπεριλαμβάνει μία σειρά από τεχνικές σχεδίου και οδηγεί στη δημιουργία Φακέλου (Portfolio).
- Μάθημα υποχρεωτικό για όσους θα σπουδάσουν ειδικότητες της Φιλολογίας, Λογοτεχνίας και Λογοθεραπείας.
- Κάθε μαθητής, για να ολοκληρώσει ένα πλήρες Foundation Programme πρέπει να εγγραφεί κατά το ελάχιστο σε 4 μαθήματα.
- Στα πλαίσια του μαθήματος Computing διδάσκεται εξ' ολοκλήρου η ύλη του ECDL Core(δυνατότητα απόκτησης του αντίστοιχου πτυχίου)
|
|
|
|
|
|
Οι Μαθητές Β' & Γ' Λυκείου Δεν Χρειάζονται πια Φροντιστήριο ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ |
|
|
Είναι απαραίτητη
η συμμετοχή μου
στις Πανελλήνιες;
- ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΟΥ (από σήμερα)
- ΓΛΥΤΩΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ (φροντιστήρια-ιδιαίτερα)
- ΜΠΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΣΟΥ (!εγγύηση εισαγωγής)
- ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ (129+ σχολές)
- ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ()
- ΒΡΕΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ (€)
|
|
Με το Lyceum Foundation οι υποψήφιοι εξασφαλίζουν την Εισαγωγή τους στο Παν/μιο
την ίδια χρονιά του Απολυτηρίουτους.
|
|
|
|
Δίδακτρα Σπουδών στη Βρετανία:
Χρηματοδότηση/Υποτροφίες Διδάκτρων:
Τα Βρετανικά Πανεπιστήμια, με την υποστήριξη του Βρετανικού Κράτους, από τον Σεπτέμβριο του 2021 και μετά, προσφέρουν Ειδικές Υποτροφίες για μείωση διδάκτρων προς όλους τους Ευρωπαίους φοιτητές.
Με τις Υποτροφίες αυτές, τα δίδακτρα πλέον έχουν κόστος ίδιο με αυτό των Βρετανών φοιτητών (9,000-9,500 λίρες ανά έτος).
Με τις ρυθμίσεις αυτές οι Ευρωπαίοι δεν χρεώνονται πλέον International Fees, όπως είχε αρχικά δημοσιευθεί το καλοκαίρι του 2020 στις ανακοινώσεις που αφορούσαν το Brexit.
Σημαντικός παράγοντας είναι η δυνατότητα των φοιτητών να εργάζονται παράλληλα με τις σπουδές στη Μ. Βρετανία (κάτι που στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν είναι εύκολο, λόγω των απαιτήσεων για γνώση της τοπικής γλώσσας).
Η Μ. Βρετανία παρέχει τη δυνατότητα part-time εργασίας στους φοιτητές, με αμοιβές (€7-9/ώρα) που για τα Ελληνικά δεδομένα ακούγονται εξωπραγματικές. Παράδειγμα, ένας φοιτητής που εργάζεται 20 ώρες την εβδομάδα παράλληλά με τις σπουδές του θα καταφέρνει να κερδίζει €600-700 ευρώ το μήνα, χωρις όμως να επιβαρύνει καθόλου την παρακολούθηση των Πανεπιστημιακών μαθημάτων ή τη μελέτη, μια και πολλές part-time δουλειές αφορούν τα Σαββατοκύριακα που οι αγορές είναι πάντα ανοικτές.
Brexit is Good - Μόνιμη Εργασία και Καριέρα στη Μ. Βρετανία
Μετά το Brexit, oι απόφοιτοι, των Βρετανικών Πανεπιστημίων, είναι οι μόνοι που θα έχουν αυτόματα τη δυνατότητα για πλήρη εργασιακά διακαιώματα μετά την αποφοίτησή τους μέσα σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο (Αγγλία, Ουαλία, Σκωτία, Βόρεια Ιρλανδία).
Η είσοδος στη Βρετανία για μόνιμη εργασία και καριέρα δεν θα είναι εφικτή για άτομα που έχουν σπουδάσει αλλού και απλά ενδιαφέρονται να εργαστούν στην πανίσχυρη Βρετανική οικονομία και αγορά εργασίας. Αποτέλεσμα: οι θέσεις εργασίας μονοπωλούνται από τους ίδιους τους Βρετανούς μαζί με τους αποφοίτους των Βρετανικών Πανεπσιτημίων από Ευρώπη και από άλλες χώρες.
Αγγλία: Υπενθυμίζουμε εδώ συνοπτικά ότι παρά την αύξηση των διδάκτρων των Βρετανικών Πανεπιστημίων της περιοχής της Αγγλίας, οι σπουδές εκεί είναι ακόμη συμφέρουσες και ο συνολικός προϋπολογισμός εξόδων μέχρι την απόκτηση του Πτυχίου δεν διαφέρει από το συνολικό προϋπολογισμό σπουδών σε κάποια πόλη της Ελλάδας.
Ουαλία: Τα περισσότερα Πανεπιστήμια στην Ουαλία διατηρούν ακόμη αμετάβλητα τα χαμηλά δίδακτρα.
Σκωτία: Η Σκωτία όπως πάντα δεν χρεώνει δίδακτρα και οι Πανεπιστημιακές Σπουδές εκεί είναι ΔΩΡΕΑΝ (σαν της Ελλάδας) με αποτέλεσμα οι δύο τελευταίες επιλογές Ουαλία και Σκωτίας να είναι καλύτερες ΚΑΙ από άποψη συνολικού κόστους σπουδών για την οικογένεια.
|
Το Κόστος Ζωής στη Μ. Βρετανία: Το συνολικό κόστος ζωής για τους φοιτητές στη Βρετανία είναι σαφώς χαμηλότερο από αυτό της Ελλάδας. Αν γνωρίζετε κάποια οικογένεια που έχει ένα παιδί φοιτητή/ρια στη Βρετανία και ένα άλλο παιδί φοιτητή/ρια σε κάποια πόλη της Ελλάδας, θα σας το επιβεβαιώσουν περίτρανα!
Εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα αποτελεί το Λονδίνο και 2-3 πολυτελείς πόλεις στο Νότο όπως Brighton, Southampton). Ανάλυση και Σύγκριση των επιμέρους εξόδων των σπουδών στην Ελλάδα με αυτές στη Βρετανία θα βρείτε σε άλλο σημείο του website μας και συγκεκριμένα στο Interactive Park στην Αρχική Σελίδα.
|